El candidat de JuntsxCat a Lleida, Jordi Turull, assegura que el "compromís i les conviccions" segueixen "intactes" quan avui divendres fa justament un any del seu debat d'investidura. "Enmig del ple, el jutge em va empresonar perquè no es garantia un encertat retorn de l'autogovern de Catalunya", ha recordat Turull a través del seu compte de Twitter.
Aquest 23 de març farà un any que Turull, Carme Forcadell, Raül Romeva, Josep Rull i Dolors Bassa van entrar a la presó just abans de la segona sessió d'investidura de Turull, que no es va poder celebrar.
En la primera votació no va obtenir els vots suficients per ser investit ja que JxCat i ERC hi van votar a favor, la CUP s'hi va abstenir i la resta de grups van votar en contra.
Turull assegura que les conviccions segueixen «intactes» un any després del debat de la seva investidura
No va poder afrontar la segona sessió del debat perquè el jutge va ordenar el seu empresonament
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2019 a les 07:54
Et pot interessar
-
Política Les Borges Blanques: dos anys de reptes socials i urbanístics amb poc consens
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat