Vidal posa un «notable» al govern de Balaguer en l’actual legislatura

El Paer en cap emfatitza els avenços en totes les àrees municipals malgrat “el parèntesi” de la pandèmia

Publicat el 20 de desembre de 2022 a les 13:45
El Paer en cap de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, ha valorat amb un “notable” la tasca del seu govern durant tota la legislatura, que acaba el proper mes de maig.

En la tradicional trobada nadalenca amb els mitjans de comunicació, el batlle balaguerí ha emfasitzat la capacitat del seu executiu de treballar en totes les àrees de competència municipal, i ha remarcat l’avenç aconseguit malgrat les complexitats administratives i de gestió. Vidal considera que el govern de la capital de la Noguera ha abordat projectes i ha actualitzat i elaborat ordenances durant els darrers quatre anys tot i el “parèntesi” que va suposar la pandèmia de la Covid-19: “Malgrat el virus, s’han assolit els objectius marcats encara que sempre es podrien fer més coses”, ha explicat l’alcalde. 

L’acte amb la premsa s’ha celebrat enguany al Centre d’Empreses i Innovació (CEI) un espai que compta amb 19 empreses, un punt d’atenció de Global Lleida i sobre el qual es treballarà en els propers mesos en la planificació estratègica. En relació al darrer any de mandat, Vidal ha destacat la tasca en el Hub Lab per a la transformació del model econòmic de Ponent i la borsa de treball municipal, on hi ha registrades 578 companyies i 1280 persones donades d’alta. 

El Paer en cap també ha apuntat que el consistori balaguerí ha evitat tots els desnonaments i que s’han gestionat 90 vivendes amb la borsa d’habitatges. En la carpeta de Cultura, ha recordat l’àmplia programació de la capitalitat de la Sardana i la primera edició de “La Murga” el festival de música “balaguerina” que es va estrenar el passat mes de setembre. Finalment, l’alcalde ha avançat que la Paeria té un deute de 5,7 milions d’euros i que els nous pressupostos s’aprovaran durant els tres primers mesos de l’any.