Una de les líder de Ciutadans a les comarques de Ponent, Cristina Daza Requena, haurà d'afrontar aquest dilluns un judici per un delicte lleu d'amenaces per haver increpat i intimidat una dona gran a la ciutat de Balaguer. Segons ha pogut saber NacióLleida, Els fets van passar el passat 30 d'agost a la capital de la Noguera quan Daza arrencava llaços grocs al pont nou i una veïna d'edat avançada, J.P, li va recriminar l'acció.
La militant de Ciutadans va encarar-se amb la dona i, posteriorment, la va seguir fins amenaçar-la amb l'estri que duia per arrencar els llaços. Després d'aquest fet, la dona va presentar una denúncia davant del Mossos d'Esquadra, motiu pel qual es celebrarà el judici aquest dilluns a partir de les deu del matí.
Daza és coordinadora de la formació a Balaguer, va anar a les llistes municipals de la ciutat per Ciutadans i també va ser la cinquena candidata per Lleida a les eleccions autonòmiques del 21-D. La política de Ciutadans ha estat una de les figures que més ha lluitat per veure onejar la bandera espanyola al balcó de l'Ajuntament de Balaguer.
En aquest context, la formació va denunciar l'ajuntament davant la Guàrdia Civil per no penjar la bandera espanyola fa un any, i el passat estiu, el partit va donar un ultimàtum al consistori perquè eliminés tots els llaços grocs que estiguessin a la via pública. Va ser un cop acabat aquest termini que es va produir l'incident que ha culminat amb denúncia i judici.
A judici una de les líders de Ciutadans a Ponent per amenaçar una dona gran després d'arrencar llaços grocs
Societat
L'anciana va presentar una denúncia als Mossos d'Esquadra per haver-se sentit amenaçada el passat 30 d'agost a Balaguer | Daza ja va donar un ultimàtum al consistori per retirar tots els llaços de la via pública
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Comença la renovació de l’A-2 entre Cervera i la Panadella amb una inversió de 12,3 milions Redacció
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
15 de desembre de 2018 a
les 11:52
Actualitzat el
15 de desembre de 2018 a les
12:19
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
Un jove excursionista mor en precipitar-se per un pendent a la Vall de Boí
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
