Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dilluns 29 de febrer un noi de 19 anys, nacionalitat espanyola i veí de Lleida, com a presumpte autor de nou robatoris amb força i un robatori i furt d'ús de vehicle a motor.
La detenció ha estat fruit d'una investigació policial iniciada el passat mes de gener, després que es denunciés que la nit del 26 al 27 de desembre de 2015 es van cometre vuit robatoris amb força en trasters, dins d'un pàrquing comunitari del carrer Ramon Ramos de Lleida.
L'autor va tapar el sensor amb què s'obria la porta i cap veí hi va poder entrar. Després de la investigació, se'l va identificar i detenir i es va comprovar que el 10 de gener hauria també robat presumptament a l'interior d'un vehicle estacionat i hauria robat posteriorment un cotxe al carrer Mossèn Reig de Lleida. El jove té antecedents i ha passat aquest dimecres a disposició judicial al jutjat de guàrdia de Lleida.
Detingut un noi de 19 anys com a presumpte autor d'una desena de robatoris amb força a Lleida
Societat
El jove té antecedents i ha passat aquest dimecres a disposició judicial
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 19:08
Actualitzat el
02 de març de 2016 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
