La Policia Local de Tàrrega i els Mossos d'Esquadra van detenir la matinada de dissabte a la capital de l'Urgell un home de 45 anys per maltractar presumptament el seu fill, segons ha avançat Ràdio Tàrrega.
El nen, de 12 anys, es va escapar de casa i es va presentar a la comissaria de la Policia Local per denunciar els fets. Els agents van comprovar que el menor presentava signes compatibles amb haver patit maltractaments físics. El jutjat d'instrucció de Cervera ha emès una ordre que prohibeix al pare del nen acostar-s'hi a menys de 200 metres.
Fonts properes al cas han explicat que el menor va aprofitar que els pares dormien dissabte a la matinada per anar a denunciar els fets a la comissaria. Allà va explicar que no era la primera vegada que el pegaven i que el motiu tant podia ser perquè havia tret males notes a l'escola com perquè havia tingut mal comportament. En el moment de prestar declaració el nen tenia lesions, no greus, al coll i els braços.
Tot i que la policia es va posar en contacte amb la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència (DGAIA) el menor, que és el gran de quatre germans, ha quedat sota la tutela d'un familiar.
Detingut un pare a Tàrrega per maltractar el seu fill
Societat
El jutjat d'instrucció de Cervera decreta l'allunyament del pare a 200 metres, i també de la mare per no alertar de la situació
ARA A PORTADA
-
Successos Una quinzena de dotacions de Bombers treballen en un incendi de vegetació a Cervera Redacció
-
Societat La calor s’intensifica a Lleida i s’estendrà per Catalunya durant el cap de setmana Àlvar Llobet i Sotelo
-
Terra Tornen les altes temperatures: una vintena de comarques en avís per calor intensa Neus Climent
-
-
Societat Guerra als patinets trucats a Lleida: La Paeria compra una màquina per mesurar la velocitat Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
09 de maig de 2016 a
les 08:47
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Popular de Balàfia crida a plantar cara al desallotjament del seu local
-
Societat
Castellciutat tallarà diumenge l'N-260 per exigir un pas de vianants reclamat des de fa 16 anys
-
Societat
Entitats ecologistes recorren l’autorització per ampliar la planta de Tracjusa a Juneda
-
Societat
L’Audiència de Lleida condemna una promotora a reparar l’aïllament acústic d’un bloc de pisos de Tredòs
-
Societat
Lleida es divideix per Ceuta: 700 manifestants i un mur policial per separar-los
-
Societat
Els Agents Rurals tanquen preventivament dues vies d'escalada a la Vall de Boí per un bloc inestable
