Els dos ocupants d'una motocicleta han resultat ferits greus en un accident aquest migdia a la Baronia de Rialb (Noguera). Són una parella de 50 anys. Fonts del SEM informen que l'estat de l'home era crític i ha estat evacuat en helicòpter a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida. A la dona l'han traslladada al mateix centre hospitalari en ambulància.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha passat poc després de la una del migdia quan el vehicle ha sortit de la carretera al quilòmetre 2 de la C-1412b per causes que es desconeixen. La moto circulava en sentit nord. Fins al punt de l'accident s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers i l'helicòpter del SEM i tres ambulàncies.
Segons el SEM, es dóna la circumstància que aquest dissabte a la mateixa carretera i al mateix terme municipal de la Baronia de Rialb hi va haver dos accidents més en què motoristes van quedar ferits greus. Les víctimes, un noi de 33 anys i un home de 53, també van ser evacuats en helicòpter a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Dos motoristes ferits greus en un accident a la Baronia de Rialb, a la Noguera
Han sortit de la carretera C-1412b per causes que es desconeixen
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’octubre de 2016 a
les 21:31
Et pot interessar
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
