Els dos ocupants d'una motocicleta han resultat ferits greus en un accident aquest migdia a la Baronia de Rialb (Noguera). Són una parella de 50 anys. Fonts del SEM informen que l'estat de l'home era crític i ha estat evacuat en helicòpter a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida. A la dona l'han traslladada al mateix centre hospitalari en ambulància.
Segons informa el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha passat poc després de la una del migdia quan el vehicle ha sortit de la carretera al quilòmetre 2 de la C-1412b per causes que es desconeixen. La moto circulava en sentit nord. Fins al punt de l'accident s'hi han desplaçat tres dotacions dels Bombers i l'helicòpter del SEM i tres ambulàncies.
Segons el SEM, es dóna la circumstància que aquest dissabte a la mateixa carretera i al mateix terme municipal de la Baronia de Rialb hi va haver dos accidents més en què motoristes van quedar ferits greus. Les víctimes, un noi de 33 anys i un home de 53, també van ser evacuats en helicòpter a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Dos motoristes ferits greus en un accident a la Baronia de Rialb, a la Noguera
Han sortit de la carretera C-1412b per causes que es desconeixen
ARA A PORTADA
-
-
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega Redacció
-
-
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc homicidis i un 25% més de delictes per tràfic de drogues a la demarcació de Lleida el 2025 Redacció
Publicat el
02 d’octubre de 2016 a
les 21:31
Et pot interessar
-
Societat
L'IRTA estrena el seu primer centre al Pirineu: «S'ha corregit una anomalia històrica»
-
Societat
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
