El Lleida Esportiu ha incorporat el central Eneko Satrústegui, de 26 anys, procedent del CD Ebro. El futbolista, d’1’85 metres i 73 quilos, va néixer a Villava (Navarra), també pot oferir la demarcació de lateral esquerre, i ha signat amb l’equip blau per aquesta temporada.
El defensa va jugar a Primera Divisió amb el CA Osasuna, després de formar-s’hi en les categories inferiors fins arribar al filial, amb una cessió prèvia al CD Izarra. A més, també va passar pel CD Numancia a Segona A, i posteriorment ha militat al Real Murcia CF, amb qui va disputar un play-off d’ascens, abans de la seva darrera experiència al conjunt aragonès.
Solidesa i velocitat al darrere
Jordi Esteve, director esportiu del Lleida Esportiu, ha destacat "la polivalència" d’Eneko Satrústegui, i l’ha qualificat com un defensa "que dóna solidesa, amb velocitat, i hàbil en la pressió i la sortida de pilota". A més, ha remarcat que és un futbolista "amb talla", i que permet jugar "avançat" a l’equip, així com també la seva "experiència" en categories superiors, que el converteixen en un jugador "contrastat", per "poder aspirar al màxim".
El Lleida Esportiu fitxa el central Eneko Satrústegui
El futbolista té 26 anys i prové de CD Ebro
ARA A PORTADA
-
«La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
Calor de juliol a finals de maig: temperatures fins a 37 graus i rècords a Ponent i l'Ebre Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 18 de juliol de 2017 a les 16:22
Actualitzat el 18 de juliol de 2017 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat Josep-Lluís Serrano, nou bisbe d'Urgell i copríncep d'Andorra
-
Societat Alerta màxima per temps violent a l'Alt Urgell i el Pallars Sobirà
-
Societat El Col·legi de Periodistes s’incorpora al Premi Turístic Pica d’Estats
-
Societat Jorge Delgado, el jove mort en un accident laboral, serà recordat amb un mural a Lleida
-
Societat Balaguer declara festiu local el 13 de juliol per revitalitzar la Transsegre
-
Societat La Paeria impulsa un edifici de lloguer per a joves al Centre Històric