El Lleida Esportiu no aixeca cap. L'equip d'Ángel Viadero ha caigut per 1 a 2 al Camp d'Esports contra el València Mestalla, un dels millors equips de la categoria. Els blaus estan en zona de descens després de la nova ensopegada a casa, la tercera en les darreres setmanes.
El matx ha estat dominat pels joves valencians, que ja a la mitja hora s'han avançat gràcies a un gol d'Esquerdo. A les acaballes del primer temps, però, els lleidatans han igualat el marcador amb un gol de Chuli.
A la represa, els blaus han tingut ocasions per posar-se al capdavant, però amb l'expulsió de Pladevall, l'equip ha patit amb un home menys. Els visitants han aprofitat la superioritat per marcar el gol de la victòria a un minut pel final i que ha ensorrat les esperances lleidatans.
L'equip es queda amb 21 punts i entra en zona de descens. La setmana vinent l'equip juga al camp de la Penya Esportiva, un dels equips de la part alta de la classificació.
El Lleida Esportiu no aixeca cap: torna a perdre i cau en descens
Els de Viadero cauen al darrer minut després d'empatar a la primera part

- Jugadors del Lleida celebrant el gol -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de febrer de 2023 a les 13:44
Actualitzat el 06 de febrer de 2023 a les 08:46
Et pot interessar
-
Societat Municipàlia obre amb força i projecció internacional amb 353 expositors i visitants de quatre continents
-
Societat Espadaler admet que la presó de Ponent és la més obsoleta de Catalunya però concreta el trasllat
-
Societat Traslladen Pablo Hasél a la presó de Lledoners
-
Societat El Col·legi de Periodistes inaugura oficialment la nova seu de Lleida
-
Societat La planta de biogàs de la Sentiu de Sió «es farà sí o sí» per garantir el futur dels ramaders, segons els promotors
-
Societat Una dona declara que un veí la va drogar i la va intentar violar a Agramunt