Els Bombers de la Generalitat han treballat en un rescat un esquiador de muntanya que s'ha accidentat quan ha caigut per una pala de gel mentre baixava pel coll de Basseiro per anar al refugi de Gerber, a l'Alt Àneu (Pallars Sobirà). Fins al lloc s'hi ha desplaçat l'helicòpter i efectius dels GRAE, que han traslladat l'home a l'Hospital de Tremp.
Cap a dos quarts de tres de la tarda els Bombers han treballat en el rescat d'un escalador que s'ha fet mal en caure des d'una altura de deu metres mentre feia la via el Bodorrio a la serra de Carreu, dins del terme municipal de Coll de Nargó (Alt Urgell). Fins al lloc s'hi ha desplaçat un helicòpter i efectius dels GRAE, que han traslladat el ferit, amb una possible fractura al turmell, a l'Hospital de Tremp.
Finalment, a les 15.38 hores els Pompiers d'Aran han estat activats per rescatar un esquiador de 25 anys accidentat mentre baixava per una canal a la serra de Fonfreda. Els efectius s'hi han desplaçat amb un helicòpter i una dotació terrestre. El jove ha estat evacuat a l'Hospital de Vielha amb diverses contusions.
Els Bombers treballen en tres rescats de muntanya al Pirineu
Les sortides s'han produït a l' Alt Àneu, Coll de Nargó i Vielha
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
25 de febrer de 2017 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
