Els Mossos d'Esquadra juntament amb la Policia Local de Cervera han enxampat aquest dimecres a les dues de la matinada tres joves que estaven fent grafits a l'estació i al comboi de tren que hi havia aparcat a la capital de la Segarra. Tot i que els agents només han pogut atrapar un dels nois, un veí de Mollet del Vallès de 20 anys, que portava al damunt cinc pots de pintura en esprai, posteriorment han localitzat una bossa amb 23 esprais més.
El jove només ha estat denunciat per un delicte de danys i no se l'ha detingut. Els altres dos han aconseguit fugir. Mossos i Policia Local fa dies que munten un dispositiu per trobar grafiters en aquesta estació ja que els edificis n'estan plens i fins i tot els combois que aparquen apareixen constantment plens de dibuixos que en alguna ocasió han obligat a suspendre el servei del matí per falta de visibilitat a la cabina de conducció.
Enxampats tres joves per fer grafits als trens de Cervera i provocar la cancel·lació del servei
Tot i que la policia només n'ha pogut identificar un perquè els altres dos ha fugit, si que els han trobat 23 pots d'esprai de pintura
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2017 a les 12:04
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida