El departament de Salut ha confirmat que el pacient que va ingressar diumenge a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida té meningitis. Així ho ha determinat el laboratori després de fer-li les proves pertinents en casos de possibles afeccions per meningococ.
Segons fonts pròximes al cas, es tracta d'un alumne de l'escola d'Hostaleria de Les (Val d'Aran) que va ingressar diumenge passat a l'Hospital de Vielha i davant les sospites d'un possible cas de meningitis va ser traslladat a l'Arnau i es va posar en tractament preventiu l'entorn íntim del pacient. Des de Salut han informat que l'estat clínic del jove és greu i que continua a l'UCI de l'hospital amb evolució favorable.
Es confirma que el noi ingressat a l'Arnau de Vilanova té meningitis
Societat
Es tracta d'un alumne de l'escola d'Hostaleria de Les, que continua a l'UCI en estat greu però amb evolució favorable
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
13 d’abril de 2016 a
les 13:08
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
