El Ministeri de Foment ha licitat un contracte de serveis per a l'execució de diverses operacions de conservació i explotació en carreteres de l'Estat en un sector de la demarcació de Lleida.
Aquest compta amb un pressupost de 18,57 milions d'euros i inclou l'N-141 des de Bossòst (Val d'Aran) fins a la frontera francesa, corresponent al port del Portilhon; l'N-230, des del límit provincial d'Osca fins a França; i l'N-260 des de l'N-230 fins al límit amb la província d'Osca. L'objectiu d'aquest tipus de contractes és el de dur a terme els treballs de serveis de comunicacions, vigilància, atenció a accidents, manteniment dels elements de la carretera i de les instal·lacions d'energia elèctrica, enllumenat, senyalització variable i semàfors.
A més, s'inclouen les tasques d'establiment d'inventaris i reconeixement d'estat, agenda d'informació d'estat i funcionament de la carretera, programació, coordinació, seguiment i informació de l'execució dels treballs, actuacions de suport a l'explotació, estudis d'accidentalitat i informes de seguretat vial.
També es realitzaran els treballs de desbrossament, fressat i reposició del ferm, neteja de cunetes i, en general, totes les tasques de conservació ordinària de les vies al seu càrrec.
Foment licita per 18,5 milions la conservació de l'N-141 i una part del tram lleidatà de l'N-230 i N-260
El contracte inclou treballs de vigilància, atenció a accidents, manteniment de l'enllumenat i senyalització variable
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 31 de desembre de 2019 a les 09:47
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues