El Departament d'Interior de la Generalitat no creu que se li pugui imputar cap culpa en la inundació de la residència geriàtrica d'Agramunt, on van morir quatre àvies que dormien en un semisoterrani durant la crescuda del riu Sió.
El director general de Prevenció d'Incendis i Salvament, Ramon Parés, ha assegurat des de Lleida que els serveis d'emergència van fer allò que calia fer durant aquella nit, i ha indicat que la conselleria ja ha enviat tota la documentació al Jutjat de Balaguer, que va obrir diligències d'ofici després de la mort de les dones. Parés ha indicat també que el departament està obert a tota mena de consultes per part de les autoritats judicials i administratives, i que estan a l'espera que el jutge prengui decisions.
Aquestes paraules contrasten amb les crítiques que en les darreres setmanes s'han escoltat en boca de l'alcalde d'Agramunt, Bernat Solé, i de dels responsables de la residència, que indiquen que els avisos d'emergències van ser insuficients per poder minimitzar els danys materials i humans.
Interior s'espolsa les culpes de la tragèdia d'Agramunt al considerar que va actuar de manera correcta
Societat
El director general de Prevenció, Ramon Parés, assegura que els serveis d'emergències van actuar bé abans i després de la crescuda del Sió
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
21 de novembre de 2015 a
les 00:51
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
