L'Ajuntament de Lleida està treballant en una nova ordenança que regularà la instal·lació de terrasses als carrers de la ciutat. Mitjançant la Fundació de Paisatge Urbà, el consistori ha redactat un esborrany que contempla diversos punts que hauran de ser seguits per aquells propietaris d'establiments que vulguin ampliar el seu local a l'exterior.
D'aquesta manera, la Paeria preveu vetar la col·locació de mobiliari, jardineres o tarimes que no estiguin autoritzades expressament pel consistori, així com tampoc es permetrà que aquests espais a l'aire lliure estiguin delimitats. Tot i això, les terrasses sí que podran estar protegides amb para-sols, carpes i elements verticals durant l'hivern. Els espais, apunta Segre, es delimitaran amb una pintura que no ressalti del paviment.
D'altra banda, l'ordenança també es centra en els rètols dels locals, que hauran d'estar col·locats a una alçada mínima de 2,5 metres i no sobresortir més de 15 centímetres.
La Paeria, disposada a facilitar les terrasses al centre de Lleida
Aquesta nova normativa que preveu la Paeria entronca amb la voluntat mostrada per l'equip de govern el passat mes d'abril, que es va mostrar disposat a facilitar que els bars del centre de la ciutat puguin tenir terrasses. La Comissió Informativa d'Urbanisme celebrada aquest dilluns s'ha donat llum verda a iniciar els tràmits que possibilitin que els locals més cèntrics de la ciutat puguin habilitar espais exteriors.
La Paeria fixarà condicions als bars per instal·lar terrasses als carrers
Societat
El consistori treballa en una ordenança que contempla prohibir el tancament d'aquests espais i la col·locació de mobiliari
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
23 de gener de 2016 a
les 23:32
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
