La Paeria de Lleida ja ha deixat clar que el polèmic autobús del col·lectiu catòlic "Hazte Oir" no serà ben rebut a la ciutat en cas que hi acabi parant. El regidor de participació ciutadana, Joan Gómez, ha indicat que l'equip de govern "està en contra i rebutja" la presència d'aquest vehicle que recorrerà diversos territoris, entre ells Barcelona o l'Hospitalet de Llobregat, i on s'hi llegeix: "Els nens tenen penis.
Les nenes tenen vulva. Que no t'enganyin". I afegeixen: "Si neixes home, ets home. Si neixes dona, ho seguiràs sent". El seu president, Ignacio Arsuaga ha apuntat que es tracta de "la campanya per atrevida d'Hatze Oir: explicant la biologia, contra la Dictadura de Gènere".
En aquest sentit, des de la Crida per Lleida ja van demanar al consistori que rebutgés la presència d'aquest autobús atès que es considera que discrimina els transsexuals.
La Paeria rebutja la presència a Lleida del polèmic autobús d'«Hazte Oir»
El regidor de Participació Ciutadana, Joan Gómez, assegura que el consistori censura el missatge del vehicle, promogut per l'entitat catòlica
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2017 a les 17:51
Et pot interessar
-
Societat Mor un conductor en un xoc frontal a Alfés
-
Societat Daniel Palau, ordenat bisbe de Lleida «amb certa tremolor però amb molta esperança»
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local