Els establiments hotelers de Lleida podran obrir fins la una de la matinada de dilluns a dijous fins el 29 de setembre. La mesura que ha acordat el govern de la Paeria amb la Federació d'Hoteleria contempla també que els bars i restaurants puguin tenir les terrasses instal·lades fins les dues de la matinada durant el cap de setmana, una mesura que ja s'aplicava actualment.
La decisió de la Paeria ha topat amb el rebuig de la Federació d'Associació de Veïns de la ciutat, que ha alertat que ja no s'està complint amb l'horari establert actualment, una queixa que ha estat reposta pel regidor de Comerç, Rafel Peris, que ha indicat que es farà un seguiment exhaustiu per tal que es compleixi amb la normativa. Peris ha destacat que aquest allargament és una mesura "excepcional" fins les Festes de Tardor.
Les terrasses poden obrir a Lleida fins la una de la matinada
La Federació d'Associació de Veïns lamenta aquesta decisió i denuncia que no s'estan complint els horaris
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 24 de maig de 2018 a les 10:56
Actualitzat el 24 de maig de 2018 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues