Almenys nou persones han estat detingudes aquest dimecres a la demarcació de Lleida, dues d'elles a Lleida ciutat, en el marc d'una operació de la Guàrdia Civil oberta per tràfic de drogues i organització criminal a diferents municipis de la demarcació de Ponent i de Barcelona, Osca i Mallorca, segons han confirmat fonts de la investigació.
L'operació està sota secret d'actuacions. Hi ha hagut registres i escorcolls a diversos municipis, com ara a Santa Margarida de Montbui (Anoia), a la partida de Llívia de Lleida, Bellpuig (Urgell), Almacelles (Segrià) i Castellnou de Seana (Pla d'Urgell).
Ha transcendit també que alguna de les detencions s'ha fet a Bellpuig. La investigació la porta un jutjat de Palma, a Mallorca.
Nou detinguts a Lleida en una operació contra el tràfic de drogues
L'actuació de la Guàrdia Civil està dirigida per un jutjat de Palma, a Mallorca
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2019 a les 09:17
Actualitzat el 21 de novembre de 2019 a les 09:49
Et pot interessar
-
Societat La fruita de pinyol del Baix Segre arrenca amb menys quilos però de gran qualitat
-
Societat Preocupació per l’alt risc d’incendis durant la campanya de la sega a Lleida
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament