El passat 29 d'agost la penya barcelonista de la Seu d'Urgell va celebrar tal com marquen els estatuts, el procés electoral per nomenar el president de l'entitat. Tan sols es presentà una candidatura i tal com determina l’apartat b) de l’article 24 dels estatuts de la Penya “en cas d’haver un sol candidat, serà proclamat President, per l’Assemblea, sense que hi hagi necessitat de votació”.
D'altra banda, la junta de la penya barcelonista urgellenca es compon pel vice-president, Manel López Castillo, el secretari, Ermengol Puig Tàpies, i els vocals, Jacint Ribó Costa, Josep Mentruit Mentruit, Antoni Segú Carrabina i Josep Mª Moliné Estany.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2007 a
les 16:52
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
