En deu anys un total de 49 lleidatans han mort atropellats a la demarcació de Lleida. L'any més negre d'aquest període va ser el 2015, quan es van registrar 11 víctimes mortals.
A Catalunya, 452 vianants han mort en accident de trànsit des del 2010 a Catalunya, la meitat dels quals majors de 65 anys. Del total, el 70% ha perdut la vida en zones urbanes, en concret 316. Ara bé, encara que el nombre d’aquest tipus de sinistres és més elevat a la ciutat, cal tenir present que el risc de lesivitat greu s’incrementa per als vianants en els accidents en carretera.
El Servei Català de Trànsit inicia una nova campanya intensiva de controls durant tota aquesta setmana. Una de les infraccions més comunes per part dels conductors de vehicles és l’incompliment dels semàfors. Cada any s’han imposat una mitjana de 1.400 sancions per aquesta infracció.
Un total de 49 persones han mort atropellades a Lleida en els darrers deu anys
Societat
L'any 2015 va ser el pitjor d'aquest període amb 11 víctimes
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
03 de març de 2020 a
les 10:24
Actualitzat el
03 de març de 2020 a les
10:29
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
