Un total de deu persones han quedat intoxicades aquest dimarts a la nit a Castelló de Farfanya (Noguera) després d'una fumigació amb insecticida a les piscines que es va aplicar pocs minuts després de tancar-se el recinte. Els afectats estaven al bar cap a les vuit del vespre quan van començar a sentir mal de cap, de coll i de panxa, unes molèsties que van derivar posteriorment en vòmits.
Els Mossos d'Esquadra i dos ambulàncies del SEM van acudir al recinte per tractar els intoxicats. Quatre van ser atesos a les piscines, mentre que un altre va ser traslladat al CAP de Balaguer per una intoxicació per insecticida considerada de caràcter lleu.
Les fumigacions a les piscines són una pràctica freqüent, però segons es destaca des del municipi, mai abans havia passat un fet semblant.
Una desena d'intoxicats a Castelló de Farfanya per una fumigació a les piscines
Molts dels afectats van rebre atenció mèdica a les mateixes instal·lacions | Van notar mal de cap i de coll, i van patir vòmits
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juliol de 2016 a les 11:05
Actualitzat el 27 de juliol de 2016 a les 11:16
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega avisa els veïns que no fan servir el porta a porta: la taxa de residus pujarà el 2026
-
Societat Els regants dels Canals d’Urgell guanyen un sisè torn de reg gràcies a les bones reserves
-
Societat El programa Barri a Barri incorpora per primera vegada joves en formació
-
Societat Catalunya preveu una caiguda del 2% en la collita de préssec i nectarina per les pedregades de la primavera
-
Societat Alerta màxima per tempestes violentes a les comarques de Lleida
-
Societat Catalunya es prepara per a l’eclipsi del 2026, que a Lleida es veurà al 100%