El Palau Firal de Manresa reunirà aquest cap de setmana aficionats al Lego d'arreu de Catalunya amb la celebració del Catbrick, un gran esdeveniment al voltant d'aquest popular joc de construccions. Entre altres coses, s'hi podran veure dues ciutats construïdes amb Lego, diferents diorames, circuits amb motors i engranatges i escenes dels Legos de Star Wars i Friends. També hi haurà activitats per a tota la família, jocs com el de buscar a Wally, tallers, concursos i un espai de venda.
El Catbrick es podrà visitar al Palau Firal el dissabte 4 de maig, de 10 del matí a 2 del migdia i de 4 a 8 de la tarda, i el diumenge 5 de maig, de 10 del matí a 2 del migdia.
Aquesta serà la segona vegada que el Catbrick, la trobada anual d'àmbit català de l'associació d'aficionats al Lego HispaLUG, se celebra a Manresa. L'any 2016 la mostra ja va visitar la ciutat portant-hi més d'un centenar de construccions fetes pels seus associats.
Aficionats al Lego de tot Catalunya es trobaran aquest cap de setmana a Manresa
El Palau Firal acollirà el Catbrick, on es podrà veure una gran exposició de construccions fetes amb aquest popular joc
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica Redacció
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
Publicat el 02 de maig de 2019 a les 12:17
Actualitzat el 02 de maig de 2019 a les 13:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes