
Antonio José Foto: Promocional
Senti2 és el segon àlbum d'Antonio José després de guanyar el programa de televisió La Voz España 2015. Una col·lecció de 12 cançons, 9 d'elles coescrites pel cantant juntament amb altres autors, i algunes d'elles en solitari. Lletres en alguns casos guardes al calaix i que per fi s'ha atrevit a mostrar sense por en aquest nou disc.
En el concert del Kursaal Antonio José també repassarà algunes de les seves cançons més conegudes com el single De qué manera i també les cançons més exitoses que va interpretar durant el seu pas per La Voz. Al concert d'aquest dissabte Antonio José estarà acompanyat per Raúl Gama (piano), Carlos Abril (guitarra), Rubén Alcazar (baix), Pedro Corral (bateria).
Natural de Palma del Río (Còrdova) amb només 20 anys es va proclamar guanyador de l'última edició de La Voz que el va portar a posicionar-se en el número 1 de la llista de vendes oficials a Espanya durant quatre setmanes consecutives i aconseguir amb El Viaje el seu primer disc d'Or en la setmana de llançament i el disc de Platí tan sols tres setmanes després. Amb Senti2 Antonio José es consolida com un dels artistes més importants del panorama espanyol.