L'Estany viurà una Setmana Santa intensa d'activitats

Viura la Festa de la Primavera, caramelles i un concert del cicle Stagnum

Publicat el 11 d’abril de 2017 a les 07:57
L'Estany viurà un cap de setmana de Setmana Santa dens d'activitats que s'allargaran de divendres a dilluns. Divendres a les 9 del matí es farà la sortida L'Estany camina per la flama, amb sortida des de la plaça del Monestir. El mateix divendres a 2/4 de 5 de la tarda, al Local Social s'hi farà cinema familiar. I a 2/4 de 7 de la tarda, a l'eglésia, l'Orfeo de Cracòvia, format per Jean-Pierre Menuge, flauta de bec; Pavel Aamilcar i Caroline Menuge, violins barrocs; Thor Jorgen, viola de gamba; Amandine Menuge, violoncel barroc, i Esteban Mazer, clavecí, oferiran un concert. El preu de l'entrada per al concert que forma part de l'Stagnum, és de 10 euros.

L'endemà dissabte, l'Estany viurà la seva Festa de la Primavera amb activitats gratuïtes per a tothom. de 2/4 de 12 a 1/4 de 2 del migdia es farà un taller de cuina d'aperitius de primavera, a l'escola. De les 6 a 2/4 de 7 de la tarda, al Rec de les Nogueres es farà una passejada amb Segway, a càrrec d’Indòmit. A la pista Vella, de les 4 a 2/4 de 7 de la tarda s'hi farà tir amb arc, també amb Indòmit. De 5 a 2/4 de 7 tindrà lloc una masterclass de zumba, a càrrec de Lourdes Barquero i Laura Portabella, a la pista esportiva. I a les 7 de la tarda es farà la cloenda de la Festa de Primavera amb un espectacle de música i màgia a càrrec de Jim Tersol & The Dreamers + Mag Xula, al local social.

Diumenge serà el torn de les Caramelles de l'Estany, que durant tot el matí actuaran pels carrers del poble i que finalitzaran les interpretacions a la plaça del Monestir a la 1 del migdia, aproximadament. El mateix diumenge a les 6 de la tarda, al cine s'hi portarà a terme el Quinto de primavera.

Cal tenir en compte que del divendres al dilluns, de 10 del matí a 2 del migdia, a la sala polivalent de la Casa de Cultura, s'hi podrà veure l'exposició del Concurs Infantil de Dibuix de Setmana Santa. El lliurament de premis es farà diumenge, després de l’actuació final de les caramelles, passada la 1 del migdia.