Sant Vicenç de Castellet s'apunta a la Setmana de la Mobilitat

El dissabte 29 es farà una caminada i el diumenge, una pedalada

Publicat el 25 de setembre de 2012 a les 12:40

Emmarcades en la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que s'està celebrant aquests dies, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha organitzat diverses activitats a favor d'una mobilitat sostenible, sana i respectuosa amb el medi ambient. Aquest és el 4t any que el municipi organitza activitats per celebrar la Setmana de la Mobilitat Sostenible.

El dia 29, caminada
El dissabte 29 de setembre es farà una caminada fins al punt dels Tres Termes, en un itinerari d'uns 14 quilòmetres entre anar i tornar. Se sortirà a les 8 del matí del pavelló esportiu i cal portar esmorzar, beure i calçat còmode. Aquesta activitat s'organitza conjuntament amb el Centre Excursionista Sant Vicenç de Castellet.

I el 30, pedalada
El pavelló esportiu acollirà el diumenge la 4a edició de la pedalada contra el canvi climàtic. A les 10 es faran les inscripcions i recollida de matrícules, i a 2/4 d'11 començarà la pedalada en un circuit urbà de 4 km que es podrà doblar fent-hi dues voltes. Durant el matí també es farà el taller infantil "Equipa la teva bicicleta", un taller de fotos amb el nom "Jo vaig en bici!" i un circuit Balance Bike.