L'Ajuntament d'Artés ha suspès la 60a fira multisectorial que celebra anualment el cap de setmana després de pasqua, enguany els dies 18 i 19 d'abril, davant la incidència del coronavirus i les mesures que se'n deriven per tal d'evitar-ne la propagació.
El consistori destaca que "no és una decisió fàcil" atès que enguany la fira arribava a la seixantena edició i això "ens feia una il·lusió especial". Amb tot, "una situació com la que estem vivint requereix de mesures excepcionals". Així mateix, l'Ajuntament agraeix la comprensió implicació dels membres de la comissió, els col·laboradors, expositors, firaires, proveïdors i artesans que un any més havien de participar-hi. "Esperem que l'any vinent ens hi podem retrobar de nou, amb més ganes després d'aquest inesperat parèntesi", conclouen.
La Fira d'Artés té en les darreres edicions (i en aquesta havia de mantenir) 52.000 m2 d'exposició que acullen una cinquantena d'expositors, sobretot del sector de l'automòbil i de la maquinària agrària i industrial. Paral·lelament compta amb un ampli programa d'activitats lúdiques, artístiques i gastronòmiques i amb més d'un centenari d'artesans i firaires. Es calcula que anualment hi passen unes 30.000 persones.
L'Ajuntament treballa per impulsar mesures de desenvolupament econòmic i suport al teixit comercial per fer front a l'impacte causat per la crisi del coronavirus. El proper esdeveniment destacat a nivell d'activitats firals i culturals és la festa de la Verema, que enguany és previst que se celebri els dies 2, 3 i 4 d'octubre.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]
Suspesa la tradicional Fira d'Artés a causa del coronavirus
L'esdeveniment, que aplega cada any prop de 30.000 persones, s'havia de celebrar els dies 18 i 19 d'abril
ARA A PORTADA
-
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
El nou servei de bicicleta elèctrica compartida, el Baik, ja té cent persones preinscrites Pere Fontanals
Publicat el 26 de març de 2020 a les 12:52
Actualitzat el 26 de març de 2020 a les 18:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Municipal de Súria rep tres fotografies aèries històriques de gran format
-
Cultura i Mitjans
Canal Taronja emetrà per primer cop en directe la Cavalcada de Reis de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica dues obres de teatre inèdites de Joaquim Amat-Piniella
-
Cultura i Mitjans
«Volem que la Cavalcada de Manresa sigui la millor de les comarques centrals»
-
Cultura i Mitjans
La Fira de Nadal i Entitats omple de vida el centre de Súria i reparteix els premis nadalencs
-
Cultura i Mitjans
La Diputació lliura a Sant Mateu de Bages el projecte per millorar l'accés al castell de Coaner
