Sant Fruitós obre la convocatòria per a gestionar el servei de barra de la Festa Major d'estiu

Es pot presentar la sol·licitud fins al 29 de maig

  • La Festa Major de Sant Fruitós se celebrarà a primers de juliol -
Publicat el 22 de maig de 2025 a les 06:58

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha obert la convocatòria per tal que les entitats del municipi puguin gestionar la barra de bar durant la Festa Major d'aquest estiu, que se celebrarà de l'1 al 7 de juliol.

Per a la valoració de les ofertes presentades es tindrà en compte les activitats que realitza l'entitat al llarg de l'any, l'experiència que acreditin en la gestió de bars en actes de similars característiques així com l'oferta de productes que oferiran.

Les entitats interessades a presentar-se a la convocatòria poden fer-ho fins al dijous 29 de maig a aquest enllaç.

Aquesta iniciativa, que ja es va iniciar l'any passat, té la voluntat que les entitats locals puguin participar de forma activa en la festa i alhora ajudar-los en el seu finançament.