El Covisa Manresa continua invicte en aquesta segona volta. Aquest fet però no amaga el mal regust de boca després de l'empat de la jornada passada al Pujolet contra l'AE Les Corts. Aquest dissabte a 2&/4 de 7 de la tarda, arribarà un dels molts partits complicats que quedaran fins a final de temporada, a la pista del FS Canet, amb una classificació molt ajustada en tres de les quatre primeres places de la lliga.
Per a Paco Cachinero ha estat una setmana complicada. El nombre de jugadors en situació de refredats és important de cara al partit. No jugaran Pavel, Lozano i Uri per decisió tècnica. Entren al seu lloc dos juvenils del club, el vigatà Pol Comes i el lleidatà Marc Nadal.
El conjunt manresà jugarà ara el cinquè partit de la segona volta, en què acumula quatre victòries i un empat. El conjunt del Canet disposa de molt ambient al seu pavelló, tot i que dels deu partits jugats compta cinc derrotes amb Cerdanyola, Mataró, Ye Faky, l'Hospitalet i Industrias. No comptabilitza cap empat i ha guanyat a Bisontes, Escola Pia, Illes Balears, Barceloneta i Ripollet.
Té un bagatge similar com a visitant. Va perdre a l'Hospitalet, Manresa, Industrias, el Pilar Valencia i Natació Sabadell. Ha sumat victòries a les Corts, Lleida, Cerdanyola i Castelló.
El Canet afronta el partit en una situació més còmode que fa uns dies a la taula. La victoria al ciutat de Castelló de dissabte passat l'ha fet pujar a la decena posició amb 27 punts.
El seu global es de nou partits guanyats, cap empat i deu derrotes. 66 gols a favor i 72 en contra.