L'Estadi Municipal d'Atletisme del Congost acollirà el proper 2 d'abril el Campionat de Catalunya Universitari d'Atletisme 2016 sota l'organització de la Universitat de Barcelona i la Direcció Tècnica de Club Atlètic Manresa.
L'esdeveniment que preveu una participació de quatre-cents atletes universitaris, tindrà caràcter "Open" per tal de que tambè hi puguin participar atletes no universitaris.
El programa de competició serà 100, 300, 500, 1000, 3000, 2000obst., 110/100 tanques, 400 tanques, Altura, Llargada, Pes, Disc, Javelina i relleus.
La novetat d'enguany és la introducció de proves no olímpiques per tal d'incentivar la participació en aquest moment inicial de temporada a l'aire lliure en que es durà a terme el Campionat. Al mateix temps, s'ha creat la competició a nivell d'equips, en que cada Universitat catalana presentarà la seva formació.
Manresa acollirà el Campionat de Catalunya Universitari d'Atletisme
Se celebrarà al Congost el proper 2 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2016 a les 17:37
Et pot interessar
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa
-
Esports Tres gimnastes de l'Egiba, a punt per competir en els Jocs Europeus i Universitaris
-
Esports El CPA Manresa, subcampió al Criterium de Xous N2 amb una coreografia impactant
-
Esports El CE Manresa incorpora Víctor Matovu al lateral esquerre
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub20 amb cinc medalles i un rècord absolut