Els actes per commemorar el Dia de la Dona Treballadora a Cardona van tenir una gran acollida per part de la població. Enguany, l'Ajuntament de Cardona i l'Associació Dones de Cardona -organitzadors de l'esdeveniment- havien apostat per fer un programa més ampli al voltant de la celebració, i aquest canvi de format va ser molt ben rebut per part de la ciutadania, ja que el Casal Cívic es va omplir de gom a gom.
La jornada va ser presentada per la regidora de la Dona de Cardona, Aida Molner que en el seu discurs va assegurar que cal fer que "cada dia sigui 8 de març" i, citant la periodista Natza Farré, va afirmar que "el feminisme no és una moda, és una necessitat". La regidora també va posar èmfasi a la quantitat de públic que va reunir l'acte, que feia anys que no es veia en un Dia de la Dona a Cardona, i va agrair a l'Associació Dones de Cardona la iniciativa.
Tot seguit es va fer la xerrada La Dona al Món, que va anar a càrrec de la cardonina Rosa Maria Cobacho. El programa també va incloure un concert de l'Escola de Música Municipal que va fer les delícies del públic, així com també un berenar per a tots els assistents.
Al final de l'acte, l'Associació Dones de Cardona va fer entrega d'un xec de 1.270 euros a l'Associació Albada de Suport contra el Càncer a Cardona. Els diners han estat recaptats amb la venda de les nines Alba.
Més actes
La celebració del Dia de la Dona continuarà aquest diumenge, 11 de març, amb un muntatge de poesia, música i dansa a l'aire lliure que es farà al Mirador de la Fira. Organitzat per l'Escola de Dansa Ma Cinta de Súria i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cardona, començarà a les dotze del migdia.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2018 a les 12:04
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa