Agents dels Mossos d'Esquadra han pres declaracions a membres del departament de Recursos Humans de l'Ajuntament de Manresa per una investigació de la fiscalia relacionada amb els exàmens d'accés a la plantilla municipal.
Malgrat que ni premsa de l'Ajuntament ni dels Mossos d'Esquadra no han facilitat ni confirmat en primera instància informació de l'operació, NacióManresa ha avançat que el cas té a veure amb la presumpta falsificació d'un examen d'accés a les places de treball de l'Ajuntament que va dur a terme una treballadora qualificada del departament a favor d'un dels aspirants. La prova que s'hauria substituït és la que, precisament, va realitzar el fill de la cap de Recursos Humans de l'Ajuntament. Segons les sospites de l'òrgan de selecció, la dona hauria canviat l'examen del seu fill per un escrit redactat amb les respostes correctes. Posteriorment a la publicació d'aquesta notícia, l'Ajuntament ha emès un comunicat en que anuncia que ha portat el cas als jutjats.
La investigació treballa amb la hipòtesi que la treballadora de l'Ajuntament, en les seves altes funcions a recursos humans, va canviar l'examen d'accés de l'aspirant per un escrit redactat per ella mateixa amb les respostes correctes. En iniciar-se la investigació l'Ajuntament de Manresa ha traslladat la treballadora al departament de Territori.
La fiscalia investiga una presumpta tupinada en un examen d'accés a la plantilla de l'Ajuntament
Actuen contra la presumpta falsificació d'un examen d'accés a la plantilla municipal de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 08:31
Et pot interessar
-
Societat El barri de la Sagrada Família de Manresa homenatja Jaume Casacoberta amb un mural de Txema Rico
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix