La Residència d'Avis de Navàs ha organitzat un concurs de portades per la revista que s'edita des de fa cinc anys, coincidint amb les festes de Nadal, i que es reparteix gratuïtament als familiars dels residents i les cases del poble.
El concurs està obert a tothom i cada participant podrà presentar un màxim de dues obres, format vertical de DIN A4, amb temàtica relacionada amb el Nadal, la vellesa i/o la Residència.
El termini d'admissió dels treballs serà el dia 30 de novembre a les 18 hores, a la Residència d'Avis de Navàs, al carrer Castelladral, s/n. Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 8391236.
El veredicte amb l'obra escollida es farà públic el dia 5 de desembre. El jurat estarà compost per residents, treballadors i familiars.
Tots els treballs presentats seran publicats a la revista, i l'obra que resulti guanyadora del concurs serà portada.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
15 de novembre de 2011 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
