Durant el mes d'abril, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages va sancionar un ciutadà per haver realitzat un abocament d'oli a llera del riu. Per altra banda, també va multar a un altre veí per no disposar de la documentació preceptiva de tinença d'un gos potencialment perillós, com també dos ciutadans per no recollir excrements dels seus animals de companyia.
L'ordenança reguladora de la gestió de residus regula els abocaments a la via pública i estableix multes econòmiques si s'incompleix la normativa. Així mateix, classifica les infraccions en lleus, greus i molt greus, i preveu les sancions entre 60 i 30.000 euros.
En aquesta línia, el consistori recorda que no està permès abandonar cap tipus de residu a la via pública, tot manifestant que és obligatori utilitzar els contenidors corresponents o la deixalleria municipal. En cas de necessitar desfer-se d'objectes voluminosos, cal trucar al 93 878 97 00 per tal de sol·licitar aquest servei especial de recollida.
Segons l'ajuntament, "la implicació ciutadana és bàsica per assegurar la salut de les persones, la seguretat ciutadana i alhora protegir l'entorn urbà i preservar el medi ambient".
Sant Fruitós detecta un augment de l'incivisme en la via pública
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica Redacció
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
Publicat el 17 de maig de 2017 a les 10:50
Actualitzat el 17 de maig de 2017 a les 10:53
Et pot interessar
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat El COAC cedeix a Plataforma per la Llengua l'ús de la sala de reunions de la Casa Lluvià
-
Societat L'Ajuntament de Manresa iniciarà dilluns la reurbanització del carrer Santa Maria
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines