Un surienc de 38 anys ha mort aquest diumenge sobre les 9 del vespre per inhalació de gasos tòxics mentre pintava el seu cotxe en un garatge d'uns 35 metres quadrats al final del carrer Diputació de Súria. A l'arribada dels Bombers, els efectius sanitaris, que havien tret la persona a l'exterior, li estaven practicant les maniobres de reanimació. Després de 40 minuts d'RCP, el metge del SEM (Sistema d'Emergències Mèdiques) en va certificar la mort.
Els Bombers van entrar per binomis a l'immoble, de tres plantes d'alçada, per ventilar i inspeccionar els pisos per descartar que hi hagués cap persona més a l'interior.
En l'operatiu de reanimació hi han participat dues unitats del SEM, personal mèdic del CAP de Súria, quatre vehicles dels Bombers i efectius dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Súria.
Un surienc de 38 anys mor per inhalació de gasos mentre pintava el seu cotxe
Els serveis d'emergències han estat intentant reanimar-lo durant 40 minuts sense èxit
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2016 a les 21:45
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris