Des de l’1 de març d’enguany, en què va començar l’exercici, Bon Preu ha augmentat un 7 % la facturació.
A establiments constants, aquest creixement suposa un 1,53%, una xifra que l’empresa catalana de distribució considera molt positiva sobretot tenint en compte la deflació que pateixen actualment els productes d’alimentació, i que és degut a l’augment del número de clients a establiments comparables.
Durant els set mesos i mig que porta d’exercici el Grup Bon Preu ha obert sis nous establiments de l’ensenya Bonpreu a Torelló, Ripollet, Reus, L’Hospitalet de Llobregat, Mataró i aquesta mateixa setmana al nou Mercat de la Llibertat de Barcelona. Actualment disposa d’un total de 120 establiments: 75 supermercats Bonpreu, 25 Esclat i 20 Orangutan, a banda de 13 benzineres Esclatoil situades a diferents punts del territori català.
Abans d’acabar l’exercici el proper 28 de febrer del 2010 es preveu obrir tres supermercats a Roda de Barà, Mataró i Tordera.
