Bon Preu augmenta les vendes un 7,12% el 2009

El grup ha assolit un volum d'ingressos de 509,1 milions d’euros.

Publicat el 05 de març de 2010 a les 11:39
El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Esclat, Bonpreu, Orangutan i Esclatoil, ha crescut un 7,12% durant l’exercici 2009, tancat el passat 28 de febrer. Aquest augment suposa haver passat de 475,3 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2008, a 509,1 milions d’euros, el 2009. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,44%.
 
El grup valora molt positivament aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu, Esclat i Orangutan, generen en el consumidor.

En tots els seus supermercats l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir lliurament un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, fet que permet diferenciar especialment el producte fresc.