El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Esclat, Bonpreu, Orangutan i Esclatoil, ha crescut un 7,12% durant l’exercici 2009, tancat el passat 28 de febrer. Aquest augment suposa haver passat de 475,3 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2008, a 509,1 milions d’euros, el 2009. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,44%.
El grup valora molt positivament aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu, Esclat i Orangutan, generen en el consumidor.
En tots els seus supermercats l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir lliurament un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, fet que permet diferenciar especialment el producte fresc.
Bon Preu augmenta les vendes un 7,12% el 2009
El grup ha assolit un volum d'ingressos de 509,1 milions d’euros.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 05 de març de 2010 a les 11:39
Et pot interessar
-
Economia Plena ocupació del turisme rural al Collsacabra durant la Setmana Santa
-
Economia Empresaris d'Osona es reuneixen amb el president de la Cambra de Comerç
-
Economia El Mercat del Ram reuneix les entitats agràries: «És una oportunitat per treballar juntes pel bé del sector»
-
Economia El CEDO i Translog signen un conveni per impulsar el sector del transport i la logística a Osona