El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Esclat, Bonpreu, Orangutan i Esclatoil, ha crescut un 7,12% durant l’exercici 2009, tancat el passat 28 de febrer. Aquest augment suposa haver passat de 475,3 milions d’euros de vendes netes (sense iva) el 2008, a 509,1 milions d’euros, el 2009. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,44%.
El grup valora molt positivament aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu, Esclat i Orangutan, generen en el consumidor.
En tots els seus supermercats l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir lliurament un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, fet que permet diferenciar especialment el producte fresc.
Bon Preu augmenta les vendes un 7,12% el 2009
El grup ha assolit un volum d'ingressos de 509,1 milions d’euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2010 a les 11:39
Et pot interessar
-
Economia Puja l'atur a Osona i el Lluçanès durant el juliol
-
Economia El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Economia Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic
-
Economia Vic registra una davallada en la promoció d'habitatge nou durant el primer semestre del 2025
-
Economia Liquats Vegetals augmenta un 2% la facturació durant el 2024
-
Economia Girbau celebra 105 anys d'història