Amb l’objectiu de desenvolupar i promocionar el nou Centre Interactiu del Peix (CIP) a Barcelona, el Grup Bon Preu ha signat aquesta setmana un conveni per impulsar accions conjuntes per promoure el consum del peix entre els més joves i d’altres col•lectius, a través dels seus establiments. L’acord el van signar aquest dijous 28 de gener el president del Gremi de Majoristes de Peix, Leandre Serra, i el director comercial de Bon Preu, Antoni Amblàs.
Durant la signatura del conveni el president del Gremi, Leandre Serra, va afirmar que “és molt important que empreses catalanes de llarga trajectòria, marcades per la qualitat i el compromís recolzin, s’impliquin i confiïn en el projecte del Centre Interactiu del Peix”. El mateix president va afirmar que “el CIP és un projecte de país, compromès amb els infants i els joves, i també un nou equipament per a Catalunya”.
El Centre Interactiu del Peix és un projecte especialitzat en el peix amb una vocació educativa i divulgativa. Es tracta d’un espai museogràfic atractiu i modern que permet conèixer la cadena de comercialització del peix des que es pesca fins que se serveix a taula. Entre d’altres, es pot visitar el Port, la Llotja i la subhasta de peix.
Un dels reptes del CIP és apropar el peix com a producte alimentari al públic en general i més especialment als escolars de 8 a 11 anys. El que es pretén és fomentar uns hàbits alimentaris saludables entre els infants i les seves famílies. Per aquest motiu, durant el curs 2010-2011 es preveu que el centre aculli la visita de 5.500 escolars. També preveu ser d’interès per d’altres col•lectius com és el cas de persones jubilades, associacions de consumidors o estudiants de cursos superiors.
Bon Preu impulsarà accions per promocionar el consum de peix
Juntament amb el nou Centre Interactiu del Peix de Mercabarna (CIP).
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 31 de gener de 2010 a les 09:49
Et pot interessar
-
Economia Plena ocupació del turisme rural al Collsacabra durant la Setmana Santa
-
Economia Empresaris d'Osona es reuneixen amb el president de la Cambra de Comerç
-
Economia El Mercat del Ram reuneix les entitats agràries: «És una oportunitat per treballar juntes pel bé del sector»
-
Economia El CEDO i Translog signen un conveni per impulsar el sector del transport i la logística a Osona