CCOO de Catalunya visita Girbau a Vic

Sindicat i empresa commemoren aniversaris

Publicat el 07 de maig de 2015 a les 14:43

Foto de família amb els representants del sindicat i de l'empresa. Foto: Dívik


La  direcció de CCOO a Catalunya ha visitat aquest dimecres l’empresa vigatana Girbau, que fabrica maquinària per a bugaderia industrial per a tot el món. Els representants del sindicat s’han reunit amb la direcció del grup Girbau, així com amb la secció sindical de CCOO de Girbau, per compartir reptes de futur, aprofitant la coincidència que l’empresa celebra aquest any el seu 55è aniversari i el sindicat, els 50 anys de creació a Catalunya. Tots junts han visitat els tres centres de producció que Girbau té a Vic, a la carretera de Manlleu i al polígon Malloles.

El director general de Girbau, Pere Girbau, ha destacat el paper de Girbau en la seva relació amb els representants dels treballadors: “Històricament sempre hem apostat per tenir agents socials i interlocutors per facilitar una comunicació directe i àgil. L’any 1972 ja vam signar el primer conveni col·lectiu d’empresa”.

Tant Pere Girbau com el secretari general de CCOO a Catalunya, Joan Carles Gallego, han coincidit que “aquesta trobada d’avui ens ha de permetre créixer en els valors que ens identifiquen a cada part i que comparteixen en comú el convenciment que la millor estratègia de l’empresa és també la millor estratègia per als treballadors”.

Joan Carles Gallego encapçalava la comitiva de CCOO, al costat del secretari general de la Federació d’Indústria, Javier Pacheco; el de les comarques de Vallès Oriental, Maresme i Osona, Lalo Plata; el responsable d’Acció Sindical, Josep Antoni Hernández, i el tècnic d’organització del treball, Manel Gómez.

Girbau, 55 anys d’experiència

Girbau Group és un referent mundial en la fabricació de maquinària per a bugaderies de qualsevol dimensió que s’instal·len en negocis de tota mena: hotels, hospitals, restaurants, bugaderies industrials, bugaderies autoservei, càmpings, creuers… El grup, amb 55 anys d’experiència, ofereix solucions integrals de bugaderia basades en l’eficiència, la rendibilitat i la sostenibilitat, mitjançant la reinversió permanent en innovació i amb l’objectiu de la millora continuada.

Amb quatre centres de producció propis, té filials a Alemanya, Argentina, Australià, Brasil, Cancún, Cuba, Emirats Àrabs Units, Estats Units, França, Itàlia, Portugal, Regne Unit, República Dominicana i Xina, així com una xarxa de distribuïdors i servei tècnic en més de 80 països del món.