L’empresa osonenca Girbau va celebrar dijous 11 de novembre el quinzè aniversari de la seva filial als Estats Units, Continental Girbau Inc., que manté el 100% de capital de la família Girbau. Malgrat que la filial nord-americana compleix ara 15 anys, ja en fa 30 que Girbau ven en aquest país.
La celebració va tenir lloc a l’Atlàntida de Vic, el centre d’arts escèniques d’Osona. Un centenar de persones entre els equips d’Estats Units i el de la seu central de Girbau van repassar la trajectòria d’aquests 15 anys.
L’actual president de la filial, Mike Floyd, es va mostrar convençut que Continental continuarà creixent. “La nostra gent, els nostres productes, l’equip i la família Girbau són especials. Amb tanta gent especial, es poden fer coses especials”, va assegurar Floyd.
Per la seva banda, els directors generals del grup Girbau, Mercè Girbau i Pere Girbau Pous, van valorar l’esforç realitzat per la filial i van animar l’equip a continuar en la línia iniciada fa un any per potenciar el creixement al segment de bugaderies de grans produccions en cadenes hoteleres, hospitals i bugaderies industrials.
Els directors van posar la filial nord-americana com un dels exemples de l’èxit de la internacionalització de Girbau, que continua avançant amb les últimes obertures de filials a Itàlia i la Índia.
Sobre Girbau
Amb 50 anys d’experiència, el Grup Girbau és un referent mundial en la fabricació de maquinària per a bugaderies de qualsevol dimensió, que s’instal•len en negocis de tot tipus: hotels, hospitals, restaurants, bugaderies industrials, bugaderies autoservei, càmpings, creuers… El grup ofereix solucions integrals de bugaderia basades en l’eficiència, la rendibilitat i la sostenibilitat, mitjançant la reinversió permanent en innovació i l’objectiu de la millora contínua.
Amb quatre centres de producció propis, disposa de filials a Alemanya, Argentina, Brasil, Cuba, Emirats Àrabs Units, Estats Units, França, India, Itàlia, Regne Unit i Xina, i d’una xarxa de distribuïdors i servei tècnic a més de 90 països del món.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2010 a
les 13:46
Et pot interessar
-
Economia
Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges
-
Economia
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
-
Economia Osona lidera l'activitat constructiva a la Catalunya Central
-
Economia Els treballadors de Leche Pascual a Gurb desconvoquen la vaga i la protesta a Madrid
-
Economia
Rècord d'inscripcions a la 10a edició dels Premis Innovacat
-
Economia La plantilla de Leche Pascual a Gurb manté les protestes i fixa una vaga a Madrid el 20 de juliol
