“Tasta Catalunya” és un programa de la XTVL que, comarca a comarca, ens ajuda a conèixer els productes locals, els seus productors, establiments on comprar-los i restaurants on degustar-los.
Aquesta peça pertany al programa “Tasta Catalunya” de la comarca d'Osona i ens presenta l'embotit més conegut i valorat de la comarca, la llonganissa de Vic, que compta amb el distintiu d'Indicació Geogràfica Protegida.
ARA A PORTADA
-
Societat Aquesta setmana s'han activat diàriament avisos per nivells elevats d'ozó troposfèric al la Plana de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Terra Combinació d'avisos de calor amb intensitat de pluja: 19 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 de juliol Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el
14 de juliol de 2011 a
les 17:52
Et pot interessar
-
Economia
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
-
Economia Osona lidera l'activitat constructiva a la Catalunya Central
-
Economia Els treballadors de Leche Pascual a Gurb desconvoquen la vaga i la protesta a Madrid
-
Economia
Rècord d'inscripcions a la 10a edició dels Premis Innovacat
-
Economia La plantilla de Leche Pascual a Gurb manté les protestes i fixa una vaga a Madrid el 20 de juliol
-
Economia
Pascual presentarà un ERO per acomiadar tota la plantilla de la fàbrica de Gurb
