El grup Girbau ha nomenat Serge Joris com a nou director general. Amb aquest nomenament la companyia osonenca de maquinària per a bugaderies vol reforçar l'equip directiu i impulsar el seu creixement.
De fet, Joris compta amb una sòlida trajectòria professional de més de 25 anys en l'àmbit internacional i ha ocupat càrrecs d'alt nivell en companyies del sector tecnològic i industrial.
D'altra banda, Pere i Mercè Girbau, consellers delegats i tercera generació de l'empresa familiar, continuaran exercint com a CEO, amb una aposta en el desenvolupament de l'estratègia de la companyia i a potenciar la innovació, les noves tecnologies i la sostenibilitat.
Serge Joris, nou director general de Girbau
Economia
La companyia vol reforçar l'equip directiu i impulsar el seu creixement
ARA A PORTADA
-
Societat Angoixa a Osona i el Lluçanès per la fi de la moratòria que limitava l'ampliació de granges Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 31 de juliol i 1 i 2 d'agost Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Consell Comarcal aprova definitivament el Pla de Qualitat de l'Aire d'Osona Irene Giménez Vinyet
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Vic mantindrà la prova pilot de trànsit al carrer Jaume I fins a finals d'any Irene Giménez Vinyet
Publicat el
19 de febrer de 2020 a
les 07:55
Et pot interessar
-
Economia
El Govern entra a la Fundació BETA de la UVic-UCC
-
Economia Osona lidera l'activitat constructiva a la Catalunya Central
-
Economia Els treballadors de Leche Pascual a Gurb desconvoquen la vaga i la protesta a Madrid
-
Economia
Rècord d'inscripcions a la 10a edició dels Premis Innovacat
-
Economia La plantilla de Leche Pascual a Gurb manté les protestes i fixa una vaga a Madrid el 20 de juliol
-
Economia
Pascual presentarà un ERO per acomiadar tota la plantilla de la fàbrica de Gurb
