La companyia Delaviuda, especialitzada en l'elaboració de confiteria, ha adquirit el 100% del capital social de l'empresa vigatana Cacao Sampaka, SL. L'operació de compra de la xocolateria d'alta gamma ha estat aquest març, però no n'ha transcendit l'import. Fins ara Cacao Sampako era propietat del grup Nederland, de la família Rius, que el 2009 ja van vendre Chocovic a la companyia suïssa Barry Callebaut.
Tal com recull Delaviuda en un comunicat, amb aquesta nova adquisició la companyia pot abordar noves vies de creixement i desenvolupament empresarial i alhora manté l'aposta pels seus tres reptes estratègics: innovació, desestacionalització i internacionalització. A més, suposa reforár la seva presència a la categoria de la xocolata "de la mà d'una marca prèmium que atresora un coneixement profund del món del cacau des dels seus orígens".
"El fet de tractar-se d'una unitat de negoci aliena al sector del gran consum, aquest projecte ens permetrà desenvolupar la nostra presència en canals exclusius directes al consumidor, en els quals avui no hi som, amb una gamma de productes dirigits a aquells que senten una veritable passió per la cultura del cacau", declara Isabel Sánchez, CEO de Delaviuda, al comunicat.
Cacao Sampaka va ser fundada a Vic el 1999 per un grup empresarial de tradició xocolatera amb col·laboradors del sector. L'empresa de Vic distribueix el seu producte a través d'un establiment a Barcelona, una botiga en línia i una xarxa de franquícies ubicades a Madrid i el Japó.
Delaviuda compra Cacao Sampaka de Vic
La companya adquireix el 100% de les accions de l'empresa vigatana fundada el 1999
Ara a portada
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Societat La Facultat de Medicina de la UVic-UCC inaugura el primer laboratori especialitzat en audiologia de l'Estat Redacció
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
Publicat el 06 d’abril de 2022 a les 12:16
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic