Uns quatre-cents joves van participar a la segona edició de "Jove, activa't per Nadal!" que es va cloure dijous passat. Aquesta xifra suposa un augment de més del 200% respecte a l'any passat, en què l'assistència va ser d'uns 130 joves. El regidor d'Esports i Joves, Titi Roca, explicava divendres que aquest tastet d'activitats esportives "va en concordança amb els valors de foment de l'esport entre els joves, per avançar cap a una ciutat més activa i esportiva", i agraïa la feina feta per les entitats esportives col·laboradores, tècnics municipals i els monitors de les activitats.
Durant els tres dies que s'ha celebrat el "Jove! Activa't per Nadal" s'ha ofert un ventall d'activitats variat perquè els joves d'entre 12 i 16 anys provin esports que no tenen la possibilitat de practicar en el seu dia a dia i, al mateix temps, es fomenten els valors de treball en equip. Roca destacava que el jovent amb diversitat funcional també pogués participar amb diferents activitats "per seguir fomentant la inclusió" i es programessin esports menys coneguts, com l'entrenament funcional o el futbol amb pilota inflable.
Les entitats col·laboradores i participants a la segona edició han estat: Bubble Futbol Sports (futbol amb pilota inflable), Callís Voleibol (vòlei), Club Atlètic Vic (atletisme), Club CAR (hoquei adaptat), Club Gimnàstic Osona (gimnàstica), Club Handbol Vic (handbol), Club Natació Vic ETB (spinning i bicicròs), Consell Esportiu d'Osona (bàdminton), Endurance Club Hípic (equitació), Femení Osona (bàsquet), Futtuc, Oci Lúdic (làser tag), Osona CrossFit (entrenament funcional), Osona Rugby Club (rugbi), Som esport Gimnàs (jumping), TLS Escola de Dansa (hip-hop), Unió Excursionista (escalada i cursa d'orientació) i Verticalfit Vic (circ).
Transport gratuït
Totes les activitats es van situar en una zona accessible tant a peu com en bicicleta, i a més, es va oferir transport gratuït a través de les línies d'autobús urbà, amb acompanyament de monitors. Així, les línies de bus gratuïtes van ser la L1 (Barri Osona – Estació de busos), la L3 (El Sucre – Estació de busos) i la L7 (Estació de busos – Pavelló de l'Ausoneta). Roca va subratllar la bona acollida que havia tingut aquesta opció de transport, en què "cada dia uns 35 joves van poder utilitzar el servei de bus gratuït".
El tastet d'activitats esportives de Vic triplica el nombre d'assistents
La segona edició del "Jove, activa't per Nadal!" té per objectiu fomentar els hàbits saludables, el treball en equip i la inclusió entre els joves
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal d'Osona planteja tancar el monestir de Sant Pere de Casserres Irene Giménez Vinyet
-
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Pilarín Bayés i Roser Capdevila, emocionades durant la Nit de les Lletres Catalanes: «És un moment històric» Redacció
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 09:27
Et pot interessar
-
Societat
CCOO celebra l'acord a l'empresa tèxtil Bekaert, de Sant Boi de Lluçanès
-
Societat
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra
-
Societat
L'R3 recupera la circulació de trens entre Centelles i Ripoll
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic
