ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2009 a les 15:30
Que diu la normativa?
Detalla explícitament que la subscripció a aquests tipus de serveis s’ha de fer de forma expressa, prèvia i per escrit. Quan l’usuari contracti aquest servei sempre haurà d’utilitzar la paraula “alta”, i en cas de voler donar-se de baixa, haurà de fer servir la paraula “baixa”.
L’usuari ha de rebre informació sobre la identitat de l’empresa a la qual es subscriu, el tipus de contingut i el preu final inclosos els impostos.
A més, l’operadora haurà d’enviar un missatge on faci una petició de confirmació de la subscripció. El cost dels missatges per subscriure’s ha de ser inferior a 1,20€.
Una altra de les obligacions que s’han de respectar és la de detallar a la factura els missatges i trucades per separat. I s’haurà d’identificar de forma clara l’operador dels missatges de tarificació addicional.
Per últim, desconfieu sempre dels missatges amb continguts sospitosos, errors ortogràfics, apartats de correus, etc.
Més info a: ocic@ccosona.cat / www.consum.cat
Et pot interessar
-
Societat Més de 65 empreses i unes 500 ofertes laborals: Vic acull una nova edició de la fira de l'ocupació
-
Societat Tona col·loca una llamborda Stolpersteine en memòria de Marcelino Begueria
-
Societat Els consorcis de les universitats europees: una aposta en el camí per millorar la cohesió continental
-
Societat El Centre BETA de la UVic-UCC inaugura una seu a Roses per a la gestió i conservació de nius de tortuga careta