Els sindicats de Renfe de Barcelona han denunciat, una vegada més, les "precàries condicions de seguretat en què treballen", després que el 22 d'agost un passatger sense bitllet arrenqués el lòbul de l'orella d'un interventor de la línia R3 de Barcelona a Puigcerdà. Aquest dijous, a través d'un comunicat, han recordat que fa cinc anys que l'estat espanyol va transferir Rodalies a la Generalitat i alerta que "després de diverses reunions" encara no hi ha uns "procediments definits i àgils" per acabar amb la "inseguretat a la xarxa" ferroviària. Per tot plegat, els sindicats han demanat a la Generalitat i a Renfe que "prenguin mesures", com incrementar el personal de seguretat o instal·lar circuits tancats de televisió.
Segons els treballadors de Renfe, "una vegada més, es posa de manifest la manca de procediments eficaços per una ràpida resposta d'aquest tipus d'accions per part dels Mossos d'Esquadra, els policies municipals o les companyies de seguretat privades contractades per Renfe". També han assenyalat "el deteriorament del servei prestat als viatgers", que també es veuen exposats a "intimidacions, actes vandàlics i robatoris".
Sindicats de Renfe reclamen més seguretat després de la queixalada a l'orella d'un revisor
Els treballadors demanen incrementar el personal de seguretat o instal·lar circuits tancats de televisió | No hi ha "procediments definits i àgils"
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2015 a les 10:47
Actualitzat el 27 d’agost de 2015 a les 11:42
Et pot interessar
-
Societat Un mural a l'edifici d'Osona Salut Mental per reforçar el vincle amb l'espai
-
Societat A l'infern!
-
Societat Impulsen una reforma de l'educació infantil des de Vic
-
Societat Folgueroles aposta per enfortir el comerç local
-
Societat Sant Tomàs busca voluntaris per compartir temps lliure amb persones amb discapacitat intel·lectual
-
Societat La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals