Vic reasfaltarà una quinzena de carrers en un mes

L'Ajuntament explica que es treballarà els diumenges per minimitzar les molèsties i problemes de mobilitat

Publicat el 15 de març de 2019 a les 10:36
L'Ajuntament de Vic començarà enquitranar a partir d'aquest cap de setmana una quinzena de carrer de la ciutat de la zona nord i est de la ciutat. Els treballs de la primera fase duraran un mes aproximadament i es portaran a terme durant sis dies a la setmana. De fet, segons l'Ajuntament es fan coincidir amb les vacances de Setmana Santa per minimitzar-ne les molèsties. S'ha fixat el següent calendari, que està subjecte a les condicions meteorològiques:

[despiece]Calendari
- Dissabte 16 de març fins dilluns 18: carrer Torelló. Durant les obres, la circulació serà de doble sentit en la calçada que no es treballi.

- Setmana del 18 de març: camí de l'Escorial, carrer Guilleries, carrer Puig dels Jueus, carrer Raval Cortines, carrer Sant Jordi i carrer Santiago Rusiñol.

- Diumenge 24 de març: s'enquitranaran els carrers Jaume I el Conqueridor i Pare Coll.

- Setmana del 25 de març: carrer Baró de Savassona, avinguda Martí Genís, carrer Puigsacalm, carrer Salt de la Minyona i carrer Sant Segimon.[/despiece]

Una quinzena més, en una segona fase

Més endavant, en una segona fase es reasfaltarà l'avinguda de l'Estadi, avinguda Països Catalans (entre Blanqueig i Prat d'en Galliners), carrer Bisbe Morgades, carrer Doctor Junyent, carrer Joaquim Costa i Mas, carrer Josep M. Folch, carrer Mare de Déu de Lorda, carrer Marinada, carrer Menéndez i Pelayo, carrer Mossèn Josep Gudiol, carrer Narcís Verdaguer, carrer Pare Gallissà, carrer Sant Isidre, carrer Vilabella i ronda de Camprodon. Tot i que el calendari exacte de treball per aquesta segona fase no està definit, l'Ajuntament assegura que prioritzarà actuar primer en els carrers més transitats.