Inici > Notes de premsa > Turisme de Catalunya i Clickair ...
En aquest context i ja en el 2008, Turisme de Catalunya i Clickair coincideixen en la voluntat de promocionar Catalunya com a destinació turística integral, incidint especialment en el turisme cultural i urbà. Amb aquesta voluntat comuna, el consorci i la companyia aèria, han decidit col·laborar amb un seguit d'actuacions. L'acord estarà vigent fins a finals de 2008, i s'estén a mercats d'interès comú per ambdues parts, especialment: Itàlia, Alemanya, República Txeca, Polònia. Hongria, Bulgària, Rússia, Portugal, Benelux, Regne Unit i Holanda.
Entre d'altres accions del pla, destaca la col·laboració entre el consorci de promoció turística i la companyia aèria durant "l'Any d'Itàlia", amb un seguit d'actuacions de promoció de Catalunya en aquest mercat emissor. Així mateix, Clickair serà l'aerolínia oficial de Turisme de Catalunya en els mercats indicats.
Accions previstes de col·laboració conjunta
En aquest marc de col·laboració, les accions previstes entre Turisme de Catalunya i Clickair es donaran principalment en dos àmbits: accions publicitàries i accions comercials.
Pel que fa a les accions publicitàries, Turisme de Catalunya garantirà la presència de Clickair a les accions publicitàries amb motiu de l'Any d'Itàlia i a altres campanyes en els mercats internacionals, així com a l'Estat espanyol. Així mateix, Clickair, com a companyia oficial de Catalunya en el 2008, serà present en un lloc preferent de la pàgina principal del futur web de Turisme de Catalunya.
En relació a les accions comercials, l'acord de patrocini preveu:
à La presència conjunta als workshops i accions emmarcades en l'Any d'Itàlia.
à Presència conjunta a les accions adreçades al públic final vinculades a l'Any d'Itàlia, així com les que es desenvoluparan als mercats alemany i espanyol.
à Presència conjunta als workshops i accions de comercialització organitzats des de Turisme de Catalunya durant el 2008, particularment l'acció multiproducte i multimercat "Buy Catalunya", els workshops als mercats de l'Est d'Europa i les accions emmarcades dins "l'Any d'Itàlia".
à Presència conjunta als websites professionals que es desenvolupen per a la promoció i difusió d'esdeveniments, amb la consideració d'"official partner". En sentit, es garanteix la presència de la companyia a www.workshopscatalunya.com i a www.buycatalunya.com i també durant el 2008 en el web de Turisme de Catalunya.
à Organització d'un road show durant primer semestre de 2008 a Praga, Varsòvia, Budapest i amb workshops i presentacions conjuntes a cadascuna de les ciutats.
à Organització conjunta de presentació a la ciutat de Moscou el 15 de maig de 2008 amb operadors turístics, mitjans de comunicacióÂ i representats institucionals.
Presència de Clickair a l'estand de Turisme de Catalunya a les fires internacionals
La companyia aèria oficial de Turisme de Catalunya en els mercats indicats, tindrà una presència constant i un espai Clickair a l'estand de Turisme de Catalunya a les següents fires turístiques internacionals:
à Saló de Vacances de Brussel·les
à BIT de Milà
à Holiday World de Praga
à Road Show a Sofia, Budapest i Varsòvia
à ITB de Berlín
à Holiday World de Dublín
à Fires MITF, MITT, Intourmarket, Mice Antor de Moscou
à Utazas de Budapest
à BMT de Nàpols
à Leisure Moscou
à Tour& Travel Varsòvia
à EIBTM de Barcelona-Incentius
Clickair col·laborarà amb Turisme de Catalunya en la difusió de Catalunya com a destinació turística mitjançant un pla d'acció coordinat que inclourà entre d'altres;
à el patrocini publicitari del pla d'accions 2008, que es desenvoluparà durant tot l'any als diferents mercats europeus connectats directament amb aeroports catalans per Clickair.
à patrocini de l'Any Itàlia.
à organització d'altres activitats conjuntes.