Ana Mato: «Els diners que li corresponen a Catalunya arribaran a Catalunya»

La vicesecretària d'organització del PP assegura que no enganyaran a Catalunya

Publicat el 04 de novembre de 2011 a les 12:33
La directora de campanya del PP i vicesecretària d'organització del PP, Ana Mato Foto: ACN

La directora de campanya del PP i vicesecretària d'organització del PP, Ana Mato, ha assegurat aquest divendres des de Barcelona que "el diners que els hi corresponen a Catalunya arribaran a Catalunya". Així ha respost quan se li ha preguntat pel pacte fiscal que defensa i promou CiU. En aquest context, ha ressaltat que els populars no enganyarà mai a Catalunya com han fet el PSOE, ha criticat, i el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, i els candidats socialistes Alfredo Pérez Rubalcaba i Carme Chacón. Mato ha estat taxativa sense entrar en cap detall concret: "Farem un finançament que es complirà".

Tot i això, Mato ha ressaltat que el PP el primer que farà és treballar per la creació d'ocupació i s'ha mostrat convençuda que "tots els partits que pensen en els interessos d'Espanya estaran d'acord en aconseguir aquest objectiu".

En una trobada en un centre de FP a Barcelona, Mato ha afirmat que el PP dialoga amb tots els partits i ho ha fet especialment amb CiU. Ha recalcat que amb independència de la majoria que obtinguin seguiran parlant amb tots els partits i treballant en defensa dels ciutadans.

Mato també ha indicat que els catalans com la resta d'espanyols volen major prosperitat i ocupació. "Volen un canvi de govern i de polítiques i això ve de la mà del PP", ha assenyalat. En aquest context, ha recalcat que "les èpoques de major prosperitat a Catalunya és quan hi havia el PP al govern espanyol i es creaven més llocs de treball i es creaven més empreses i més prosperitat per les famílies".