El conseller de Sanitat, Boi Ruiz, ha comparegut aquest migdia en roda de premsa per mostrar la seva "màxima solidaritat amb els pares" del nen de 6 anys d'Olot que ha mort afectat per la diftèria aquesta matinada a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona.
El conseller ha fet una crida a la responsabilitat de totes les persones que posen en qüestió la vacunació i ha asseverat que "no hi ha cap debat científic que qüestioni l'èxit de les vacunes". En aquesta línia, ha demanat també respecte per als professionals, "que són els que en saben".
També ha explicat que estan preparant conjuntament amb el Ministeri de Sanitat espanyol una campanya que incidirà profundament en la necessitat de vacunar els nens. La seva intenció és persuadir tothom perquè es vegi que les vacunes salven vides.
Ruiz ha recordat que encara hi ha un 1,5% dels pares de nens de la Garrotxa que no els han vacunat i els ha apel·lat a fer-ho. Per últim, ha destacat que tant són víctimes els pares com els mateixos nens i que els que mantenen la filosofia de no vacunar-los queda a la seva responsabilitat.
Boi Ruiz lamenta la mort del nen amb diftèria i crida a la responsabilitat
Prepararan conjuntament amb el Ministeri de Sanitat espanyol una campanya de conscienciació a favor de la vacunació
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 27 de juny de 2015 a les 10:40
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres