La consellera de Cultura, Laura Borràs, ha assegurat sobre la investigació dels suposats contractes irregulars de la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) quan ella la dirigia, que "el que s'ha fet és absolutament legal i, a més, s'ha publicat al Portal de la Transparència". Els Mossos investiguen la presumpta divisió de contractes per encarregar tres pàgines web sense concurs públic. La consellera ha afirmat que la Institució respon a tots els requisits de qualitat exigibles.
Sobre la conversa amb el conseller d'Interior, Miquel Buch, sobre aquesta investigació, ha assegurat que "el cas està sota secret de sumari i, per tant, ni ell m'ha facilitat cap informació perquè no la té, ni jo li he demanat". ha explicat que es va posar en contacte amb Buch en el moment en què els Mossos van entrar a les dependències de Cultura i que ell li va contestar: "No ho sé. és una policia judicial. Això és la instrucció d'un jutge i hi ha secret de sumari". Una informació que ha estat corroborada pel mateix conseller Buch.
Sobre la petició del grup de Ciutadans perquè comparegui al parlament per donar explicacions, Laura Borràs ha dit que no té cap inconvenient per anar a la cambra a donar totes les explicacions que siguin necessàries.
Borràs, sobre els presumptes contractes irregulars: «És legal i s'ha publicat al Portal de la Transparència»
Sobre la conversa amb el conseller Buch, assegura que "el cas està sota secret de sumari i, per tant, ni ell m'ha facilitat cap informació perquè no la té, ni jo li he demanat"
ARA A PORTADA
-
Els Bombers afronten hores clau abans que es reforce el mestral a l'incendi de Paüls Sílvia Berbís Morelló
-
Albiol demana a Junts que s'uneixi a la moció de censura contra Sánchez: «Escoltin els votants i el carrer»
-
-
Illa carrega contra Aznar: «És vergonyós amenaçar amb la presó qui pensa diferent de tu» Bernat Surroca Albet
-
L'empresari Joseba Antxon desvincula Cerdán de Servinabar i nega comissions il·legals, però reconeix pagaments a Koldo Redacció
Publicat el 29 de novembre de 2018 a les 11:45
Et pot interessar
-
Política Junqueras renova el Consell Assessor d'ERC que presidia Dolors Bassa
-
Política Cuerpo retira la seva candidatura a la presidència de l'Eurogrup per falta de suports
-
Política ERC posa el focus en la recaptació d'impostos una setmana abans de la bilateral del finançament
-
Política Els Comuns alerten que Junts «té la temptació» de pactar amb el PP per fer caure Sánchez
-
Política La CUP demana suport per tramitar aquest mes la seva llei sobre el català i «curtcircuitar» la sentència del TC
-
Política Illa denuncia «assetjament» contra el govern de Sánchez