L'alcaldable d'ERC i actual cap de files republicà a Madrid, Alfred Bosch, és el líder més ben valorat segons el Segon Baròmetre del CEO publicat aquest matí. David Fernàndez de la CUP i Oriol Junqueras ocupen l'argent i el bronze dell podi de la gràfica de la valoració dels líders. Tots tres són els únics que aproven amb un 5,63; un 5,58 i un 5,53.
Per la seva banda, Artur Mas no aprovaria, amb un 4,77 sobre 10, superat per Joan Herrera, amb un 4,84. Tots dos ocupen cinquè i quart lloc. Els menys valorats, la cua la comença Alícia Sánchez Camacho, amb un 1,51%; en segon lloc Jorge Fernàndez Díaz, amb un 1,95 i Albert Rivera, de C's, amb un 2,57.
Bosch, Fernàndez i Junqueras, els més ben valorats
Política
Camacho i Fernàndez Díaz, els menys valorats
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
31 d’octubre de 2014 a
les 12:05
Et pot interessar
-
Política
El desig d'Ayuso a TV3: «Si Catalunya i Madrid anessin juntes, serien imparables»
-
Política
El setge a la democràcia
-
Política
Junqueras veu a tocar l'aplicació plena de l'amnistia: «Ja no hi ha excuses»
-
Política El Constitucional avala amnistiar la malversació i aplana el camí del retorn de Puigdemont
-
Política
El Govern desvincula l'acord de país per l'educació de les negociacions amb els mestres
-
Política
La Moncloa es regira contra «l'escarni públic» a Begoña Gómez i justifica plantar Trump
